Bloggklassiker, kan man väl säga

29 februari var det exakt fyra år sedan Mattias och jag träffades första gången. Jag såg honom inne på nattklubben Hugo i Norrköping, tyckte att han var fin som få och att han dansade hett. Jag sa att jag tyckte att han var den snyggaste jag sett på Hugo på fem år, fick hans telefonnummer  och resten är så att säga historia. Så när denna sällsynta dag, 29 februari, dök upp för ett par veckor sedan tänkte vi ha lite kalas. Vi åt frukost på café, middag på restaurang och ost hemma i soffan all night long. Så nu tänkte jag bjuda på lite klassiska bloggbilder av typen retro-känsla-på-mat-jag-ätit. Håll till godo!

Jag gissar att uppvisandet i denna heterosexuella och matrelaterade lycka resulterar i tre frågor: 1) Varför var det så mycket kött till frukost? 2) Vart åt ni? 3) (viktigaste frågan) Fick man verkligen prinsesstårta till FRUKOST? Svaren är 1) Vet inte, för att det är roliga färger på köttmat? 2) Här 3) JA!! Det var fantastiskt, fantastiskt och jag var fantastiskt sockerstinn när jag lämnade matbordet. Mums!

Det här inlägget postades i Mat, Norrköping, Tankar, minnen och så vidare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

