8 mars är nära

Imorgon är det 8 mars och det är ju en riktig toppendag! Jag ska fira all day long genom att jobba, åka bil med min storasyster och förhoppningsvis hinna förbi Bangs spektakulära partaj. Äta paj med sojafärs och fetaost blir det nog också. Eller ungspannkaka kanske (det här med att det heter ungspannkaka är nytt för mig. I norra Sverige heter ju pannkaka plätta och ordet ungspannkaka görs därmed totalt onödigt. Pannkaka är alltid gjort i ugnen. Lätt som en plätt!) Hur som tänkta jag förfesta idag genom att lyssna på grym musik av grymma personer. Typ det här:





Och på lördag kommer dessa fina melodier spelas av, i mitt tycke fantastiska, Those Dancing DJ:s igen! Det ni, det kommer bli finfint.

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

