Bästa dagen på alla sätt!

Idag är en så glad dag att nästan är löjligt! Solen skiner, jag har druckit körsbärssmoothie till frukost, jag vaknade av att min pappa ringde och var glad och det har visat sig att jag nog kommer spendera sommaren lång i New York City. Hur göttigt är inte det? Det blir praktik och det kommer bli grymt.

En annan glad sak är att min typ bästa bloggare KonstgreppsKarin listat massa bra folk som läser hennes blogg. Vilken guldgruva alltså! Jag har klickat som en galning bland länkar och bl.a. hittat bloggen Ge mig chips! (way to go med namnet, både fint och tydligt i sin uppmaning) där denna grymma låt finns med bland inläggen:

Det här inlägget postades i Musik, Platser, Toppenbra!. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bästa dagen på alla sätt!

  1. Anja skriver:

    Hej åh tacktack! Vad kul att du kommenterar! Besöksstatistiken gick ju i taket om man säger så, men inte så många som vågar säga något. And yez, Azealia is the mega-queen!

Kommentera

