Tisdagarna med Linnea

Idag lyssnar jag på Linnea Olssons Dinosaur och fantiserar om 80-talsdisco med mjuka USA-sockar och doft av spandex. Dessutom känner jag mig lite cool eftersom jag har prick likadana shorts som Linnea dansar runt i, de rosarandiga som syns precis i början. Jag köpte de på Monkis rea för nåt år sedan. 25 pix för högt trendvärde och stor komfort = great deal!

Det här inlägget postades i Mode, Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tisdagarna med Linnea

  1. Karin skriver:

    Mycket snyggt och inspirerande! Jag är peppad på det här med krustång/våffelhår, det skulle ju vara fantastiskt med en hel åttiotalsdisco-outfit nästa gång vi spelar. Vilket vi borde göra snart, snart!

Kommentera

