Äntligen Frida!

Att min kärlek för Frida Hyvönens musik är av betydande kraft är ingen nyhet. Jag har beskrivit  den i stora ord t.ex. här. Nu är världens bästa Frida äntligen tillbaka med nytt material! Jippi! Det finns inte mycket jag är mer sugen på just nu än pimpla rosé under de, inom kort, blommande äppelträden i trädgården och spela Hyvönens sweet music på högsta volym. Snart, snart, snart ska det ske. Fridas nyaste låt inger i alla fall mig hopp om ljusare, varmare tider och en galen lust efter ljumma kvällar och dans hela natten lång.

Lite retrokänsla, lite synthpopvibbar och, så klart, den sköna stämningen av nordliga breddgrader. Jag gillar Terribly Dark riktigt mycket och jag ser verkligen, verkligen, verkligen framemot albumsläppet i april. Åh, så bra det kommer bli! Dagens eldigaste tips: peppa dig själv genom att lyssna på nya Hyvönen-låten.

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Äntligen Frida!

  1. Ping: Äntligen Blur! |

Kommentera

