Jag – en hipster?

Via den fina bloggen Om kläder som är vackra hittade jag ett hipstertest. Lite orolig till mods fyllde jag i det och misstänkte starkt att jag, precis som Joanna som har Om kläder som är vackra, skulle bli utnämnd till Medelsvensson. Döm min förvåning när testet tvärsäkert hävdade att jag är en Ärkehipster! Va? Du är så först med det senaste att många människor inte ens förstår att du är en hipster, stod det. Hm. Jag tror att jag inte ens själv fattade det. Jag undrar också vilket av svaren som ledde testet i denna riktning. Var det att jag svarade ”Vet ej, men jag gillar The Haunted” på frågan ”Vad tycker du om Ariel Pink’s Haunted Graffiti?”. Kanske. Vill du själv ta reda på om du är en Ärkehipster eller kanske en Medelsvensson kan du göra testet här.

Det här inlägget postades i Bloggar. Bokmärk permalänken.

Kommentera

