En alldeles för lång arbetsdag

Klockan är snart 07:00 och jag är i skolan. Inte för att jag är ovanligt morgonpigg, tvärtom. Att arbeta i projektform har sina fördelar; det är sjukt kul, intensivt, fritt, omväxlande och så vidare. Men, så klart, även galet jobbigt. Att jag är i skolan vid denna arla timme beror på att jag inte gått hem än. Jag började min arbetsdag igår vid 10:30 och sedan dess har den pågått. Om ett par timmar måste allt vara klart, det verkar otroligt nog som att vi kommer hinna. Jag ska försöka hålla mig vaken några timmar till, idag är det flera intressanta föreläsningar på Generatorskonferensen som kickar igång här i stan klockan 11. Men eftersom jag knappt förstår vad jag skriver just nu, undrar jag om det är en realistisk plan. Vad är det då jag har gjort? Kolla in www.kulturkartan.com , kulturkartan.wordpress.com och twitter.com/kulturkartan så får du se! Ungefär så här ser det ut, tack var fantastiska Martina Andersson:

Nu ska jag försöka få i mig frukost på Café Väster som may be Norrköpings bästa fik, i hård konkurens med Broadway. Och så ska jag nynna på denna, för den blir jag alltid glad och pepp (och förhoppningsvis pigg) av:

Depeche Mode – Enjoy The Silence from igorsb on Vimeo.

Det här inlägget postades i Arbete, Musik, Norrköping. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En alldeles för lång arbetsdag

  1. Ping: Hemåt |

Kommentera

