Laura Makabresku

Jag är inte jättesvag för fotografier på undersköna unga kvinnor som ser lite sjuka ut, lite extra tunna och bleka så där. Det kan vara magiskt vackert, stämningsfullt och roligt att titta på, men jag blir snabbt less. När jag hamnade på Laura Makabreskus blogg trodde jag nog lite att det var massa sådana bilder jag skulle få se. Och visst finns de där, de tunna flickkvinnorna. Men det finns också annat. Några av fotografierna tog tag i mig, de var speciella. Jag är ju ett stort fan av läskig stämning, och några av Makabreskus bilder fick att darra en aning lite vid tangentbordet. Det tycker jag om. Några favoriter från bloggen:

Det här inlägget postades i Konst. Bokmärk permalänken.

Kommentera

