Juvelen Yuval

Jag snubblade nyligen över ett par av fotografen Yuval Hens bilder. Som modeinspiration tycker jag att de är lysande. Och de känns lite självlysande på något sätt också. Jag gillar androgyniteten i bilderna, och det kantiga så klart. Jag föredrar kantigt framför kurvigt, trots att jag är ett fan av mjukare kroppsformer. Hen verkar vara född 1980. Imponerande. Jag räknar kallt med att vara internationellt erkänd och känd inom fyra år. Vi får se hur det går. Fotona är hämtade från hemsidan. 

Det här inlägget postades i Konst, Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

