Körbärsblomster

Ja, det hör ju till att visa upp de blomsterstinna träden i Kungsträdgården. Och visst är de vackra? Det var första gången för mig, att se körsbärsblommorna i Kungsan alltså. Det är spännande att bo i nya städer, att se allt för första gången. Det känns i och för sig att jag bor i Stockholm då och då, och det har jag ju gjort också. Men jag har liksom inte prickat in just det här. Hela trädgården var hur som helst full av fotograferande folk, förståeligt så klart. Och sen lyckades jag stöta på ett gäng stiliga militärer och deras ännu stiligare hästar. Så här såg det hela ut genom min lins:

Det här inlägget postades i Platser, Tankar, minnen och så vidare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

