Mycket av det goda (det vill säga den goda påskveckan)

Så här fint var Stockholm och så här fint hade jag det under påsken. Det var varmt, ljust och ljuvligt. Mattias och jag hängde mest utomhus och åt och åt och åt och kisade mot solen. Jag är ingen stor fiskätare, men då och då händer det. Till exempel när Flickorna Helin Voltaire har böckling med potatissallad på lunchmenyn. Då är det allt bra svårt att säga nej. Imorgon är min sista dag på Nordiska museet. Kanske är det därför jag inte kan låta bli att lägga upp massa bilder från vackra Djurgården. Eller kanske beror det helt enkelt på att Djurgården är så fint att nästan fäller en salt liten tår. 

Det här inlägget postades i Platser, Tankar, minnen och så vidare. Bokmärk permalänken.

Kommentera

