Sommarpalett

Ungefär så här kan jag tänka mig att gå klädd de närmsta, varma månaderna. Väskorna från Palmgrens lär jag få drömma om länge, länge, länge, men visst är de fina? Jag gillar verkligen att starka färger kommit mycket nu i sommar. Jag är väldigt förtjust i ljusa, ljuvliga pasteller, men det är fint med något som bryter av. Blanda! Mjuka kulörer med skarpa, rotting med skira tyger, sirliga blommor med kantig geometri. Härifrån kommer mina inspirationsplagg:
Ballerinaskor och skor med klack – Swedish hasbeens (så klart), gula byxor – Mango, väskset – Palmgrens (som sagt), kimono – Topshop, rävhalsband och skäggväska – sickforcute.com, blommiga solbrillor – Super retro future, turban – Gina tricot, nagellack – Henric från Make up store, sneakers från Gram, klänning – Minimarket, sköldpaddsfärgade solbrillor och ljus kjol – Monki, underbart fint underklädesset – Jean-Paul Gaultier.

Det här inlägget postades i Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

