Pasteller och fantasier

Jag är inte ensam om att ha hittat fram till fotografen Tim Walker. Men hans bilder är verkligen speciella. Jag har inte hunnit få i mig något kaffe än idag, så dessa pastelldrömmar få fungera uppiggande för mig. Jag hade gärna valsat runt på en utställning med Walkers bilder. Fått ett tillfälle att drömma sig bort till en plats som bara finns i fantasin. Där får jag gossa loss med tokiga katter. Det skulle vara riktigt fint. 

Det här inlägget postades i Konst, Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

