Fred Perry

Jag gillar Fred Perry. Jag har en liten britpoptjej som bor inne i mig. Eller kanske inte ens så liten, hon tar upp en hel del plats må jag säga. Som 11-åring började jag lyssna på Blur. Sedan gick det inte att stoppa. Snedlugg och hela skiten. Men det  var kul. Synthen kom in i mitt liv när jag var en 14, 15 år. Då uppstod smakkaos och i det kaoset lever jag än. Hur som haver, lite Fred Perry-snyggobilder av olika fotografer från massa olika ställen. Tyvärr var det svårt att hitta tjusiga bilder på kvinnor, så grabbarna är i majoritet:

Det här inlägget postades i Mode. Bokmärk permalänken.

Kommentera

